torsdag 27. oktober 2011

42/52: Vær og uvær

Vi kunne velge mellom vær eller uvær. Jeg valgte vær - FINT vær! Det har vi nemlig hatt altfor lite av i sommer. Dette bildet er tatt ved siden av garasjen vår i kveldssol. Klare, varme høstfarger som ble enda klarere og varmere i solskinnet.
Her er mitt bidrag denne uken. Jeg har mange hull i bidragene til ukesbilder. De kommer etterhvert...


Flere varianter i finværet:












Dette er de andre i gruppa sine bidrag:
Ståle Ertzgaard: Stille
Geir: Tomme benker

4 kommentarer:

  1. Flotte høstbilder, Sonja. Usikker på om #1 eller #3 er min favoritt. Fine alle sammen.

    SvarSlett
  2. Deilig høststemning du formidler med disse flotte bildene. Vakkert!

    Ønsker deg en fin helg Sonja, Klem fra Line;O)

    SvarSlett
  3. Deilig solhøststemning her. KJenner nesten varmen bre seg mens jeg ser på disse nydelige glimtene :-)

    SvarSlett