søndag 8. mai 2011

18/52 Portrett i svart hvitt : på en benk

Jeg var på fotballkamp i Fredrikstad i helgen. Resultatet ble 1-1 mellom Lillestrøm og Fredrikstad. Det hadde vært morsomt å ta bilder av en spiller på benken, men jeg satt for langt unna =P. Så, dagen etter dro vi en tur inn i Gamle Fredrikstad og der var det mange benker og folk som nøt å sitte på dem!
Jeg fikk noen:











...og her har de andre benket seg =) :
Jelrik Nylund-van Berkel: HC Andersen
Anne Ueland: Don’t Tickle me
Vibeke Prestmo Valestrand: Mer enn en benk
Line Aakre: Undrende
Sonja Middelhhuis:Dame på benk
Yngve Thoresen: Still In Love
Line Storlid:The garden Girls
Naturglede: Skjære i svart/hvitt.

6 kommentarer:

  1. Her har du virkelig gått inn for temaoppgaven Sonja, så mange flotte portretter på en benk. Jeg hadde faktisk også plan om å ta bilde av en på spiller på reservebenken på en kamp... hihi Men plutselig ble det jo noe annet hos meg også da. :)

    SvarSlett
  2. Nydelige portertter alle som ett. Herlig følelse av hvordan de koser seg og nyter livet på en benk;O) Nydelig løst Og flott levert temaoppgave Sonja! Me Like;O)))))

    Ønsker deg en flott Mandag, og med like flot vær som her. sender over en solsinnsklem i alle tilfelle;O)))

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder. Jeg likte veldig godt det i farge med treet men siden oppdraget var i svart hvit så er jeg helt enig med valget ditt. En dame som ser litt bestemt ut men nyter livet i solen med en kaffe på benken. Flott bilde!

    SvarSlett
  4. Hei på dere tre hyggelige mennesker! Har ennå ikke kommentert deres arbeid, men skal snart gjøre det.... Har litt mange prosjekter om dagen! Hyggelig å høre at dere liker bildene mine! Tusen takk for de hyggelige kommentarene!
    Anne U: Gøy at vi tenker likt noen ganger! =) Du er en stor inspirator, vettu! Løsningen din var forresten knall!!

    Line: Vi har også strålende vær her i Gjerdrum, og jeg gleder meg hvert sekund. Er hageentusiast, og klarer ikke å ligge i sola, men arbeider jevnt og trutt med rydding i hagen! =)
    Jelrik: Jeg liker også det i farger best - men det er som du sier ikke helt i henhold til temaet - dessuten er det ikke et portrett. =)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder. Nr 2 og 3 falt ekstra i smak.
    Ha en fin dag Sonja :)
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  6. Herlige bilder da! Flott levert igjen.Ha en fin ny uke :D

    SvarSlett