søndag 27. mars 2011

12/52 Temaet for uken er GLEDE


Ute i siste liten kom jeg på at jeg faktisk har en hund som viser glede - ustanselig. Hera elsker å gå tur og er i sitt ess når hun kan løpe fritt. Hun logrer med halen hele tiden, og så har hun en pjuskete pels som flakser til alle kanter. Man kan se at hun er glad med hele seg!  =) Roger og jeg fikk en artig turopplevelse med denne krabaten i dag! =)























... og jammen er det gøy å se hva de andre har levert :     =)


Line Aakre: Smiiiiiiletabelett
Geir Ertzgaard: Nummer 14
Anne: Glede
Line Storlid: LOL: Glede
Ståle Ertzgaard: En fargesymfoni
Stein-Evert Pettersen: “Hoppende glad”
Naturglede: Gledesutbrudd
Jelrik Nylund-van Berkel: Gledelig gjensyn
Sonja Middelhuis: “PUR GLEDE”







Flere bilder av gledesprederen: =)






FOR et oppsyn! =)

10 kommentarer:

  1. Her var det mye glede å se. Flotte bilder, Sonja.

    SvarSlett
  2. Herlig hundeglede Sonja. Virkelig gladbilder. Kjempeflott løsning på ukesoppdraget;O)

    En glad klem fra meg;-)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder!Sånn hund hadde naboen før! Den var "vill" ute, men som et lam inne. Ha en fin ny våruke:)

    SvarSlett
  4. Herlige glade bilder. 1. og sistebildet synes jeg var aller best.
    Ha en fin dag Sonja
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  5. Wao...så herlige glade bilder...Hun viser med hele seg glede over å være på tur, og en riktig gledesspreder er hun nok også innendørs;-) Digg det siste bildet...:-))) Herlig løsning på oppgaven.
    Glad klem til dere fra meg:-)

    SvarSlett
  6. ja han er glad, og bildene dine gjør glad Sonja, flott!

    SvarSlett
  7. Åååååå så deilig en glede du formidler her. En glad hund er vel det gladeste som finns - muligens likestuilt med en glad unge :-)
    Flotte bilder. Liker komposisjon og utsnitt av hovedbildet. Formidler budskapet fortreffelig!

    SvarSlett
  8. Hun smiler.
    Nydeligste hundebilde jeg har sett på lenge lenge. Hovedbildet ditt viser pur glede, og jeg får lyst til å komme den hunden i møte.

    SvarSlett
  9. Utrolige flotte gledesbilder av det som er menneskets beste venn :-)

    Og jeg tenker her jeg sitter en tidlig morgen, dyr er EKTE, de sjuler aldri sine følelser på samme måte som oss mennesker, så det så.

    Flott levert!

    SvarSlett