søndag 6. mars 2011

Ut på tur - aldri sur!

Jeg har en god nabo som vet mitt beste. "Sonja, blir du med ut på tur?" spør hun. Når sola skinner som i dag, må jeg ha en veldig god unnskyldning for å si nei. Jeg sa "ja!", og ble med. Vi gikk en tur i mellom skiløypene i skogen  sammen med hundene våre. Jeg tok med meg kameraet og tok noen bilder - ikke  bare av den vakre naturen vi omgir oss med, men av andre ting  - som kan virke forstyrrende. Men, ser man positivt på noe, så finner man alltids noe fint:




3 kommentarer:

  1. flott serie, liker spesiell godt det siste. det supert.

    SvarSlett
  2. Enig med Dirk her. Sistebildet likte jeg spesielt godt. Flott Sonja
    Mvh
    Håvard

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarene, Dirk og Håvard! Hyggelig å høre dette fra to så dyktige karer som dere! =)=)

    SvarSlett